חשוב לכם מאד להפגין נוכחות כלפי חוץ, אך אין זה אומר שצריך להזניח את הנוכחות גם בחללים הפנימיים. איך שלטי פנים תורמים לכם?

• הם מטמיעים את המסרים השיווקים שלכם
• הם מעניקים בשמכם שירות ללקוחות
• הם תורמים לחיזוק המיתוג שלכם
• הם מעצימים את תחושת השייכות של העובדים

הדפסת שילוט פנים תורמת לכם בשלל היבטים, ולפניכם דוגמאות לשילוט ואיך הוא מתקשר את המסרים החשובים בשמכם ללקוחות:

עם כניסת הלקוחות למשרד: ברוכים הבאים

כיום, יותר ויותר בעלי עסקים רוצים לחזק את תחושת השייכות – גם של העובדים וגם של הלקוחות. כך, ניתן לראות חברות ממותגות שדואגות לעצב את המשרדים שלהן על בסיס מעטפת עיצובית אחידה, תוך ששם בית העסק מוצב בגאווה בכל אזור במשרד ומחוצה לו, למשל: במקרה של כרטיסי ביקור, ניירת משרדית וכדומה. שלט הפנים הבסיסי ביותר לעסק שלכם אם כן צריך להיות שם בית העסק שלכם. את השלט הזה ניתן להציב בעמדת הקבלה – אליה מגיעים הלקוחות. עם כניסתם, הם יקבלו את קבלת הפנים הנדרשת ויחושו חלק בלתי נפרד מכם.

שלטי פנים המשרתים את עובדי המשרד

כמו כן, שלטי הפנים גם מסייעים מאד לעובדי המשרד בשגרת העבודה שלהם. במשרדים גדולים בהם עובדים עשרות בעלי תפקידים, נהוג להציב שלט על משרדו של כל עובד. בכדי להפוך את השלט לכמה שיותר יעיל, מומלץ מאד לכלול את הפרטים הבאים:

• מספר המשרד
• שם העובד
• תפקידו

שילוט פנים

רול אפ המכוון את הלקוחות בקומה

בעוד ישנם משרדים או עסקים העובדים מתוך משרד קטן, גם ישנם אלו העובדים מתוך משרדים מאד גדולים. במקרים שכאלו מומלץ מאד להציב גם רול אפ המכוון את הלקוחות בתוך המשרד. לרוב, נהוג לכוון את הלקוחות באמצעות חצים שונים המכוונים אותם אל מחלקה, משרד מסוים, איש מקצוע וכן הלאה. המיקום האסטרטגי הנכון ביותר לרול אפ הוא מחוץ למעלית, בכניסה למשרד או בעמדת קבלת הפנים.

בנוסף, רול אפ יכול לתפקד לא רק כשלט פנים, אלא גם כאמצעי שיווקי יעיל! ניתן להדפיס עליו מבצעים חדשים, שירותים חדשים, הטבות למצטרפים חדשים, פרסומת למוצר חדש שעתיד להגיע בקרוב וכן הלאה...

"הכניסה אסורה" והכוונה אל חדרי השירותים

בכוחם של שלטי הפנים לתקשר מסרים חשובים בשמכם. לרוב, אתם אלו שתעניקו את השירות הישיר ללקוחות, אך לעתים אלו דווקא השלטים שמדברים בשמכם. לדוגמא, עם שלטי "הכניסה אסורה", "הכניסה לעובדים בלבד" וכן הלאה.

שלטים אלו ניצבים כמעט בכל העסקים וניצבים על חדרים שונים:

• על דלתות מחסני סחורה
• על דלתות של משרדים מסווגים
• בפתח חדרי תקשורת וכן הלאה...

כמו כן, שלטי הפנים המון פעמים חוסכים שאלות של הלקוחות כלפי העובדים ובעיקר כלפי פקידת הקבלה. שלטים אלו אם כן יכולים גם לכוון את האורחים במשרד אל חדרי השירותים. שילוט הפנים צריך לתת מענה לשירותי הנשים, הגברים והנכים.