הזמנה לחתונה היא הזמנה שנשארת כמזכרת שנים רבות, מזכרת זו מזכירה לזוג את האירוע המיוחד והבלתי נשכח בחייהם. זוגות רבים לא רוצים להתפשר על ההזמנה לאירוע שישנה את חייהם, ומשקיעים זמן רב ומחשבות רבות על סגנון העיצוב של ההזמנה, חשוב להם להיות מקוריים ומיוחדים ולא פחות שמראה ההזמנה יהיה מזמין ומהודר במיוחד. 

חברת " איי – קופי" תסייע בכל הפרטים שקשורים להזמנה לחתונה, מהפרטים הקטנים ביותר עד לפרטים הגדולים. בעת בעיצוב ההזמנה, הדגש הוא על כל פרט ופרט כך שההזמנה תהיה מיוחדת במינה.

אילו סוגי הזמנות החברה מציע ?

החברה מציעה מגוון שירותים ומציעה סוגים שונים של הזמנות לחתונה וכל לקוח יוכל לבחור בין האופציות אשר החברה מעמידה לרשותו:

הזמנות "ירוקות" בסימן איכות הסביבה: הדפסת הזמנות לחתונה והזמנות בכללי על גבי נייר ממוחזר ושימוש במעטפה ממוחזרת בכדי לשלוח לאורחים. לרבים היום נושא המחזור חשוב מאוד ועיצוב באופן ממוחזר הינו בעל מראה מהודר ואיכותי לא פחות מאשר הזמנות שאינן ממוחזרות. ולעיתים – הרבה יותר!

הזמנות חתונה בסגנון הרומנטי: עיצובים בסגנון קלאסי ועיצוב טבעות אירוסין כמו שהיה נהוג לעצב בהזמנות של פעם תוך התמקדות בעיצוב הזמנה שמאופיין בקווים נקיים וסגנון רך עם צבעים רומנטיים ייחודיים וקישוטים עדינים של אלמנטים רומנטיים כמו פרחים, ציפורים נופים ועוד. כי זה היום הרומנטי ביותר שהיה לכם עד כה!

סגנון מודרני: סגנון מתוחכם יותר עם אלמנטים שלקוחים מתוך העולם הטכנולוגי והמודרני כמו עידן המחשבים והסלולר והפיכתם לאלמנטים שמתאימים להזמנה צעירה ותוססת וכמובן מיוחדת. כי אתם לא מתחתנים באלף הקודם, אלא במילניום החדש!

סגנון הומוריסטי: כל מה שעולה על דעתכם, עיצוב שכולל כל מיני רעיונות משוגעים ומגוונים שיגרמו להזמנה להראות מצחיקה ומרגשת בו זמנית. הזמנה זו היא הזמנה שמאפיינת ומייחדת את הזוג. כי אתם לא זוג רגיל ככל הזוגות!

צורה ועיצוב ההזמנה

גם בצורה ובדרך עיצוב ההזמנה החברה מעניקה שלל דרכים ואפשרויות לעיצוב. בין העיצובים תמצאו עיצוב עם התאמה מלאה לצבעי מפות בהתאם לעיצוב שולחנות האולם, אפקט של ציורי פחם, ציורי קריקטורה ועוד אופציות רבות לעיצוב הזמנה ייחודית. גם אם לזוג אין רעיון לעיצוב הזמנה החברה חשבה מראש על עיצוב הזמנה שיתאים לכל זוג.