מחפשים הפקות דפוס איכותיות? הגעתם למקום הנכון!


אנו מומחים בביצוע הפקות דפוס במגוון סוגים:

* כרטיסי ביקור לעסקים

* הזמנות לאירועים (ובמיוחד הזמנות לחתונה)

* כרטיסי ברכה מקוריים לכל אירוע

* פנקסי חשבוניות וקבלות

* הדפסת פליירים.

* ועוד.

כמו כן אצלנו ניתן להפיק מוצרי דפוס כגון:

* מגנטים

* גלויות ומעטפות

* מדבקות

* חותמות

* מתקני תצוגה לכנסים ולתערוכות

* וכל מה שאתם זקוקים לו.

הפקת דפוס הינה אחד החלקים החשובים ביצירת מוצר דפוס, ומהווה את החלק האחרון והחשוב ביותר בתהליך. לאחר יצירת קובץ גרפי, ובכדי להפיק את המוצר האיכותי ביותר, יש צורך בציוד מהמשוכללים בענף וכמובן ניסיון מקצועי רב בהפקות דפוס. אתר iCopy מתחייב להפיק את המוצר שלכם ברמה הגבוהה ביותר.


הפקות דפוס

כיצד לבצע הפקת דפוס משלכם?

באתר iCopy תוכלו לבחור ממגוון רחב של אפשרויות, ולשלוח אלינו מיידית לביצוע באמצעות האינטרנט. אנו מציעים מגוון רחב של מוצרי-דפוס איכותיים, אותם ניתן לעצב ולשנות באתר לפי בחירתכם ודרישותיכם. לאחר שסיימתם לבחור את דוגמת העיצוב, כתבו את הטקסט המתאים למוצר או לשירות שאתם מספקים - והפקת הדפוס שלכם במרחק של קליק אחד מהביצוע.


בעמוד הבית של iCopy מוצגות בפניכם קטגוריות של מוצרים. בחרו בקטגוריה הרצויה לכם, ובעמוד הבא תוכלו לבחור את גודל המוצר (בתפריט הניווט בצד ימין). כמו כן, בעמוד המוצרים מוצגות בפניכם טבלאות מחירים לפי גודל המוצר שבחרתם, לצד אפשרויות נוספות כגון הדפסה על צד אחד או שני צדדים, תוספת למינציה מבריק או מט ועוד.


בשלב הבא תעברו לעמוד בחירת העיצוב הרצוי לכם. כאן תוכלו להתרשם ממבחר עיצובים מרהיבים וצבעוניים, שעוצבו על-ידי מיטב הגרפיקאים של iCopy. הקליקו על העיצוב שמשך את תשומת לבכם, וכעת שנו את הטקסט באמצעות עורך התוכן המובנה באתר. כתבו כל תיאור, ברכה ומלל העולים על דעתכם, כדי שהמוצר שבחרתם יתאים בדיוק לכם.


בשלב שלאחר מכן תוכלו להוסיף אלמנטים מעוצבים למוצר שבחרתם, ולאחר שסיימתם תוכלו לעבור לשלב הביצוע, המשלוח והתשלום. שיטת העבודה הקלה והנוחה באתר iCopy מאפשרת לכם לבחור כל מוצר-דפוס, לעצבו כרצונכם ולקבלו מוכן עד הבית.


נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בבחירת המוצר המתאים לכם, ובתפעול נכון באתר.


ליצירת קשר - לחצו כאן


צוות iCopy.