ישנם כיום לא מעט אמצעי פרסום שיכולים לעזור לעסק לחשוף את עצמו לכמה שיותר לקוחות ובעיקר ללקוחות הפוטנציאליים. אחת השיטות המוצעות כיום היא שיטת הפליירים. הפליירים מלווים אותנו כבר לא מעט שנים ושומרים על מקום של כבוד ברשימת אמצעי הפרסום הקיימים. למרות אפשרויות הפרסום החדשניות האחרות, הפליירים מצליחים לחשוף את העסק ללקוחות רבים ומעבירים את המסר שבו מעוניינים. איך עושים את זה נכון? מה חשוב לקחת בחשבון לפני שמדפיסים פליירים? הנה כמה נקודות שכדאי להתייחס אליהן:

1.ייחודיות ומקוריות – שירותי הדפסת פליירים מוצעים כיום על ידי חברות, המתמחות בכך. חברות אלו עובדות מול עסקים בסדרי גודל שונים ומציעות את הפלייר כאמצעי פרסומי מוביל. כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות באמצעות הפליירים עליהם להיות ייחודיים ומקוריים. חשוב שהם ימשכו את תשומת הלב ויגרמו, בסופו של דבר, ללקוח לפנות אל העסק – לרכוש את המוצר או להזמין את השירות. איך עושים את זה? הדפסת פליירים נכונה היא כזו המשלבת אלמנטים ויזואליים מיוחדים, אלמנטים צבעוניים ההופכים את הפלייר עצמו לפלייר קצת אחר. פלייר שמעורר עניין.

הדפסת פליירים

2.העברת המסר בצורה מדויקת – לפליירים יש גודל מסוים. גודל הפלייר מכתיב את כמות המידע שתופיע בו, מה שהופך את התהליך כולו למאתגר מאד. שירותי הדפסת פליירים מקצועיים יודעים כיצד לנצל נכון את שטח הפלייר כדי להעביר את המסר המתבקש. יש לחשוב על מסר מסוים מראש ולוודא שהוא מדויק ורלוונטי לעסק. משפטים קולעים, משפטים קצרים וממצים יכולים "לעשות את העבודה מצוין" ולהגיע אל הלקוח. ניסוח משפטים בגובה העיניים ובשפתם של הלקוחות הוא הדרך הנכונה לפעול, וזאת לצד חיזוק יתרונותיו של העסק ושכנוע הלקוח מדוע כדאי לו לפנות אליו. את זה אפשר לעשות על ידי פירוט יתרונות העסק והסיבות לפנייה אליו (למה כדאי ללקוח לרכוש את המוצר או למה להזמין את השירות).

3.בחירה נכונה של צבעים – לכל עסק יש לוגו. הלוגו הוא סמל העסק והוא חלק מהמותג ולעיתים, וללא מילים כלל, הוא יכול להוביל את הלקוחות ליצירת קשר. הדפסת פליירים נכונה ומקצועית היא כזו הכוללת שילוב נכון של צבעים, שיופיעו בפלייר עצמו. כדאי לשלב צבעים שמופיעים בלוגו העסק, כאלה שיזכירו ללקוח את העסק המדובר. למשל, אם לוגו העסק מורכב מהצבעים כחול ולבן כדאי שהצבעים הבולטים והעיקריים שיופיעו בפלייר יהיו כחול ולבן גם כן. במידה ובוחרים לשלב צבעים נוספים, יש לוודא שאלה משתלבים בצורה הרמונית ונכונה ויוצרים את העיצוב הכללי המתבקש.

שירותי הדפסת פליירים מעמידים לרשות הלקוח פתרונות בהתאמה מלאה ומאפשרים להם ליהנות משיטת פרסום יעילה מאד. כדי לעשות זאת נכון חשוב לבחור במסר המתאים, בצבעים שמסמלים את העסק ומופיעים גם בלוגו שלו וגם באלמנטים ויזואליים שמושכים את העין, שמושכים את תשומת ליבו של מקבל הפלייר, הלקוח הפוטנציאלי.