בין אם יש צורך בהזמנות לחתונה ובין אם החלטתם להדפיס פוסטר על גיליון, בין אם ברצונכם להדפיס על מגנטים ובין אם פשוט להפיק כרטיס ביקור, איתור בית דפוס מקצועי הוא שנדרש מכם על מנת ליישם זאת בצורה הטובה ביותר. בבית דפוס בתל אביב iCopy – תוכלו להפוך כל חלום למציאות: יושבים כאן גרפיקאים מהשורה הראשונה ואנשי פס ייצור מנוסים ביותר. החלטתם להגיש עבודה לבית הדפוס? אלו הן האפשרויות שלכם:

הגשה מאפס – מתחילים מהעיצוב ומסיימים בפס הייצור

זו הדרך הכי בטוחה והכי קלה להפיק כל פרויקט דפוס. תבקשו את שאתם מעוניינים בו, והמעצבים והדפסים ידאגו להנחיל לכם זאת. המעצבים יציעו לכם מספר דוגמאות מהקטלוג או יסייעו לכם לעצב דוגמה משלכם. לאחר מכן היא תישלח לפרודקשן ועובדי פס ההדפסה בבית הדפוס יפיקו לכם את הכמות הרצויה. כאמור, מי שהולך בקו זה זוכה לשירות מקצועי במאת האחוזים, ללא עותקים חתוכים, כשכל עותק באיכות מעולה מבלי להבדיל בין המסמכים הראשונים לאחרונים שיצאו מפס הדפוס.


בית דפוס מקצועי בתל אביב

הגשה להדפסה בלבד: את הגרפיקה הפיק עבורכם מישהו אחר

בדרך זו – תהיו חייבים בפגישה עם הדפסים אשר יסייעו לכם להתאים את הדוגמה שעוצבה לכם. חובה תהיה עליכם לא רק להביא את הדוגמה המודפסת אלא את קובץ התמונה שהמעצב שלכם סיפק לכם. הדפסים יבדקו האם הדגימה מתיישבת עם פס ההדפסה, ואם לא הם יערכו התאמות מבלי לחתוך את התמונה, תוך שינוי גודלה והשוליים שלה בלבד. לאחר מכן תודפס התמונה כפי שבית הדפוס קיבל אותה, על הנייר בגודל שהוזמן, ובכמות הרצויה.


כתובת בית דפוס: תל אביב, רחוב המסגר 62

טלפון: 03-6210210

ליצירת קשר דרך האתר לחץ כאן

שעות העבודה: ימים א-ה: 08:00-17:00.