כאשר אנו מקימים עסק, אחד הדברים המרגשים והחשובים ביותר שאנו עושים בדרך לפתיחתו הוא הדפסת שם העסק שלנו עם הלוגו על שלט גדול שיקשט את פתח העסק שלנו. כיום ישנם עסקים רבים העוסקים במלאכת הדפסת שלטים וכל שנותר לנו הוא רק ליצור לעצמנו את השלט המושלם לעסק הפרטי שלנו. ישנה חשיבות רבה לשלט המדובר ועל מנת ליצור אפקט נכון ומדויק שיניב לנו תוצאות, ישנו שילוש קדוש שנהיה חייבים להעניק לו תשומת לב מלאה. 

פונטים גדולים

כאשר נתייעץ עם אנשי המקצוע המתעסקים עם הדפסת שלטים, אחת ההמלצות הראשונות שנקבל עבור שלט טוב היא להדפיס בפונט גדול. אל השלט שלנו עתידים להחשף אלפי אנשים ביום כאשר חלקם עוברי אורח ברחוב וחלקם כאלו אשר עוברים עם רכבם בקרבת מקום. מאחר ולשלט ישנו אפקט פרסומי אדיר, נרצה שכלל האנשים אשר עתידים להחשף אליו, יוכלו לקרוא אותו ולהיות מודעים לשירותים שיש לנו להציע. לכן חשוב לדרוש הדפסת השלט עם פונט גדול על מנת שיהיה בולט וברור לכל מי שרק יביט בו. 


שילוט לעסק

צבעים המושכים את העין

גם במקרים בהם בית העסק שלנו יהיה אחד מבין עסקים רבים על אותו הרחוב וגם אם מדובר בבית עסק בודד בלב שכונת מגורים, עדיין נרצה להיות אטרקטיביים בעייניהם של הלקוחות העתידיים שלנו. שלט העסק שלנו מהווה מעין תעודת זהות שלנו טרם נכנס הלקוח אלינו ותעודת הזהות הזו יוצרת בפניו רושם. על מנת למשוך קהל ולגרות אותו להכנס אלינו, הרי שנצטרך להציב בפתח בית העסק שלנו שלט אשר יוצר תחושה מזמינה ומעניינת ואחת הדרכים לעשות זאת היא להשתמש בצבעים נכונים ומחמיאים לאופי העסק שלנו. הדפסת שלטים נכונה תבטיח לנו כניסה של לקוחות וכך נוכל למנף את העסק שלנו עוד ועוד.

ישר ולעניין

שלט העסק שלנו הוא לפני הכל שלט פרסומי כאשר מטרת העל שלנו היא למשוך קהל לקוחות פוטנציאלי אשר יכנס לעסק. מאחר ומדובר בשלט פרסומי אנחנו חייבים לקחת בחשבון את המסר אותו אנו מעבירים באמצעות השלט ומשמעות הדבר היא שכדאי לנו לא להעמיס יותר מדי מידע על השלט. ישנם שלטי עסק מסורבלים וגדושים במידע אשר מפרטים את כל השירותים אשר מעניק העסק וכך למעשה יוצרים כאוס ותמונה לא בהירה עבור העוברים והשבים. על מנת ליצור שלט איכותי, ענייני ותכליתי, כל אשר נצטרך לעשות הוא להדפיס את שם העסק, סלוגן קצר אודות השירות שלנו ומספר הטלפון להתקשרות ופרטים.