אין ספק שאחד הדברים הקשים ביותר בארגון של אירוע עסקי, טמון בבחירה חכמה של מתנות. למרות שכולנו שואפים להעניק את המתנות היקרות ביותר, דווקא בעזרת שימוש בגרפיקה נכונה והדפסים מתקדמים - אפשר לקבל תמורה מושלמת עבור התקציב שלכם. אז אילו מתנות יעשו את הבדל? הנה כמה אפשרויות שווה לכם לבחון מקרוב.

מחברות ממותגות במעטפת מושלמת


לחלק לאורחים מחברות כריכה קשה ממותגות ומעוצבות ברמה גבוהה, זו בהחלט אופציה שכדאי לכם לקחת בחשבון. המחברות נחשבות לאהובות במיוחד בעיני רבים ומאפשרות לכם למתג את העסק שלכם באופן הטוב ביותר. בנוסף, כדאי לזכור שבזכות העובדה שניתן להדפיס כמעט כל מה שרוצים על הכריכה (גם את הדוברים ורגעי ההיי לייט של הכנס), העניין עשוי להוות אטרקציה של ממש.

מטריות ממותגות עם הלוגו של המותג שלכם


כשהחורף נמצא כמעט בשיאו, אין כמעט אורח שלא ישמח לסיים את האירוע העסקי עם מטריה ממותגת. ניתן להדפיס על המטריה את הלוגו או הסלוגן של החברה שמארחת את הכנס וליצור באז מסביב לאירוע גם לאחר שהוא נגמר. בנוסף, ניתן להשתמש בצבעים של המותג שלכם (בעזרת גרפיקה בסיסית למדי) ולעזור לאורחים שלכם להגיע לרכב שלהם יבשים ומרוצים.

תרמוס איכותי עם הדפס שובה עין


ממש כמו המטריות מעל, גם התרמוסים הם פתרון לאירועים שמתרחשים בעונה הקרה. מעבר לעובדה שהם סופר שימושיים ושומרים על השתייה החמה בטמפרטורה האופטימלית, הם לגמרי מתכתבים עם הטרנד האקולוגי. התרמוסים האיכותיים הם רב שימושיים ועשויים מחומרים אשר יחזיקו לכם למשך שנים. ולא פחות חשוב, יש להם שטח רב שעליו ניתן להדפיס עליו את הסלוגן של החברה שלכם ולשווק אותה באופן חכם.

איגרת זרעים ממותגת


איגרת מודפסת עם הקדשה אישית וסט של זרעים, היא אפשרות סופר יצירתית לסיים את הערב. ניתן להדפיס על האיגרת את הלוגו של המותג שלכם, ברכות על סיום הכנס ותודה על ההשתתפות בו. והכי חשוב, כל הזרעים ניתנים לשתילה והם יהפכו לפרחים שילבלבו גם הרבה אחרי שהאירוע יסתיים. ללא ספק, מדובר בדרך נהדרת לגרום לכך שכולם יזכרו את האירוע העסקי גם בעוד שנים.

קופסאות שוקולד מתוקות


רגע לפני שנפרדים, מומלץ להעניק משהו מתוק לכל האורחים. קופסאות שוקולד איכותיות מהוות פתרון נפלא שגם נראה טוב וגם שומר על המסגרת של התקציב שלכם. שימו לב רק שאתם בוחרים בקופסאות עם הדפס ייחודי ואל תתפשרו על סוג השוקולדים שהן מכילות. כיום ניתן למצוא גם שוקולדים מתוצרת חוץ ואפילו אריזות הפררו רושה המוזהבות נמצאות בתוך חלק מהמארזים. 

לסיכום, בין אם תחליטו לחלק לאורחים כרטיסי ביקור, מחברות כריכה קשה ממותגות, שוקולדים מפנקים או תרמוס מעוצב, כדאי לבחור במתנה שכולם יזכרו ואשר תעניק לחברה שלכם את התדמית האולטימטיבית.