הזמנות לאירועים צריכות להיעשות בדרך יצירתית אשר תמשוך קהלים רבים לבוא לאירוע שלכם. לעתים, ניתן ליצור מציאות באירוע שתתבטא ברמיזה בהזמנות השונות – כך שבאמצעותן תוכלו להעביר מסר. למשל אירוע שעוסק באיכות הסביבה סביר שיודפס על בסיס נייר ממוחזר. הזמנות העוסקות בבופה של מזון קרניסטי (בשר) מקובל לעצב בצבעים כמו אדום ושחור. העיצוב הן מבחינת בחירת חומר הנייר והן מבחינת הצבע והפיגמנט רומז על האירוע עוד בטרם המוזמן קרא את המילה הראשונה שכתובה שם.

הזמנות לאירועים בגדלים שונים

ניתן לבחור הזמנות בגודל 12x8 ס"מ, 20x10 ס"מ או 15x15 ס"מ. אלו הם הגדלים הנפוצים ביותר. ברי, אפוא, כי ניתן להרחיב את הבחירה ולהטמיע הזמנות לאירועים בגדלים גדולים יותר בממד אחד על חשבון הממד השני הצר, או גדולים יותר בשני הממדים. את זה עושים אם מדובר באירוע גדול אשר מלל רב צריך להיכלל בו: פסטיבל מרובה אומנים, למשל.

הזמנה לברית

סוג נייר ההזמנה

נייר ממוחזר או נייר סטנדרטי הם הכי נפוצים בתחום. סוג הנייר אינו חשוב כפי שחשובה הגנה על הנייר הלא היא הלמינציה שעל המוצר. נהוג לבחור למינציה מט או מבריק. למינציה מסוג "מבריק" – בדרך כלל נהוג לשלב בהזמנות צבעוניות ואילו למינציה "מט" נהוג לשלב על מוצרי שחור לבן או SEPIA. נהוג לשים אלמנטים עיצוביים על ההזמנה שירמזו איזה עיצוב רהיטים או תפאורה יהיו באירוע: למשל לשים קריקטורה של אחד מכיסאות האירוע או של אחד הטפטים או בדי התפאורה התלויים על מי מהקירות המרכזיים במקום, ואם אין תמונה מדויקת – ניתן תמיד למצוא גוונים דומים אם לבית הדפוס יש דוגמאות מעוצבות רבות ללקוחותיו השונים.