בר מצווה הוא אירוע שחוגגים רק פעם בחיים, אירוע בו תמיד יש זיכרונות רבים וטובים. חלק חשוב מהזיכרון הזה הוא ההזמנה לבר מצווה, שפעמים רבות נשמרת באלבום התמונות כמזכרת מהאירוע. חברת " איי – קופי" מספקת שירותי דפוס שונים וייחודיים על פי בקשת הלקוח ומעניקה בין היתר שירותי דפוס מהודר ואיכותי להזמנות לבר מצווה, שהאורחים וגם נער בר המצווה לא ישכחו.

מהן האפשרויות לעיצוב ההזמנות לבר מצווה?

בפני הלקוחות פרוסות מגוון אפשרויות לתכנון וביצוע הזמנות הבר מצווה. כל לקוח יוכל לבחור לפי נוחיותו בין האופציות אשר החברה מציעה:

* הלקוח בוחר עיצוב שכבר קיים מבין מגוון אופציות אשר מוצעות ללקוח, כמו תבניות שנבנו מראש על ידי החברה בטוב טעם ובסגנונות עיצוב שונים במטרה להתאים את ההזמנות לכל טעם.

* עיצוב עצמי על ידי כלים אשר החברה מציעה, כלים אלה נוחים וקלים לתפעול ודרך היצירה בעצמה מאוד חוויתית ונעימה ומאפשרת לכל לקוח להפעיל את היצירתיות ויכולות העיצוב שבו.

* טעינת קובץ מוכן שהלקוח כבר עיצב בעבר ורוצה להשתמש בו לעיצוב ההזמנה. חופש ההחלטה הוא בידי הלקוח, החברה מציעה אפשרויות רבות ורחבות לעיצוב ההזמנה באופן שיתאים לרצונותיו של כל לקוח.


הזמנות לבר מצווה

איפה נזמין הזמנות לבר מצווה?

באמצעות מיטב הציוד הטכנולוגי המתקדם ומכשור הדפוס האיכותי ביותר הקיים, במקביל להקפדה על מקצועיות והשירות המסור, בעזרתו כל לקוח יוכל לקבל הזמנות לבר מצווה ברמה הגבוהה ביותר שלא תשאיר מקום לפשרות. ההדפסה מתבצעת על ידי המדפסות המשוכללות ביותר בתחום, אשר מביאות לעבודות הדפסה מדויקות וחדות, מהודרות ומרשימות בדיוק לטעמו של כל לקוח. מתלבטים או לא מבינים בתחום? אף פעם לא הכנתם הזמנות לאירוע? הצוות המנוסה והמסור של החברה ישמח להעניק סיוע והכוונה לכל שאלה ולכוון אתכם להזמנה המושלמת עבורכם.

באתר החברה ניתן למצוא מגוון רחב של עיצובים שונים בהרבה סגנונות וצבעים וכל לקוח יהיה רשאי לבחור את העיצוב שאהב, לשלוח להדפסה ולחלק את ההזמנות המהודרות לאורחים. אנו מאמינים שלקחת חלק בעיצוב ותכנון ההזמנה הוא חלק מהחוויה, ולכן אנו דואגים ומתחייבים לספק כל צורך וכל דרישה.