יתרונות השימוש בדפוס אונליין

תחום הדפוס עבר כברת דרך מאז המצאתו. בעבר כל פעולת הדפסה הייתה תהליך מייגע שכללה נסיעה לבית הדפוס, ישיבה עם המעצב עד שיגיע לתוצאה שתמצא חן בעינינו, שליחה של המוצר להדפסה וכמובן המתנה עד לטלפון שיבשר לנו שהמוצר שלנו מוכן ושיש להגיע לאסוף אותו. תהליך זה היה הכרחי בין אם היינו זקוקים להדפיס כרטיסי ביקור, הזמנות לאירועים, הדפסה על חולצות, פלאיירים פרסומיים, פנקסי חשבוניות או כל סוג הדפסה אחר.

בעידן המחשב והאינטרנט, הרבה בתי דפוס הקימו אתרים שמאפשרים לבחור מוצרים אונליין באתר - ולשלוח אותם לביצוע דרך האתר, וזאת בלחיצת עכבר ומבלי לקום מהכסא. זהו תהליך נח למדי מאחר וניתן לשלוח להדפסה קבצים ישירות מהמחשב, תוך בחירת עיצוב מוכן מדוגמאות שמוצגים לפנינו באתר, או בחירה בעיצוב שהכנו בעצמנו. ניתן להדפיס במדפסת הביתית שלנו דוגמא ולאשר את ההדפסה או לתקנה במידת הצורך. כך אנו מקצצים בזמן, מדפיסים לפי הכמות הרצויה לנו ובהתאם לתקציב העומד לרשותנו. התוצאה שמקבלים איכותית ממש כמו בבית דפוס רגיל, אך עלויות הזמן והכסף מצטמצמות לאין שעור.

בית דפוס אונליין – פשוט להדפיס!

להדפסה באמצעות בית דפוס אינטרנטי יש יתרונות רבים, אך היתרון העיקרי הוא שניתן לראות תוצאות בזמן אמת. השלבים לשליחת ההדפסה פשוטים ביותר. לאחר שנכנסתם לבית דפוס אונליין כל שעלים לעשות הוא:

1. לבחור במוצר הרלוונטי עבורכם מבין המוצרים שבאתר (למשל: הזמנות לאירועים, ברכות לחג, כרטיסי ביקור וכו`).

2. להוסיף מלל ועיצוב כרצונכם בעזרת מערכת העיצוב הידידותית, ותוך כדי ביצוע כל פעולה תוכלו לראות כיצד המוצר הסופי ייראה. אל חשש, לא צריך להיות גרפיקאי על מנת לעצב את המוצר שלכם, כל שעליכם לעשות הוא פשוט למלא את החללים שכבר נבנו מראש. במידה שלא מצאתם עיצוב שמצא חן בעיניכם, תוכלו להעלות קובץ משלכם.

3. לעדכן את הכמות הרצויה, לאחר שתהיו מרוצים מהתוצאה הסופית, ותקבלו הצעת מחיר. ישנם בתי דפוס אונליין שגם מאפשרים לשלוח את המוצרים המודפסים ישירות אליכם באמצעות שליח או בדואר, כך שגם לא תצטרכו לצאת לאסוף אותם מבית הדפוס.


בית דפוס אונליין

בתי דפוס אונליין – כל השירותים בקליק

בתי דפוס אונליין מספקים שירותי דפוס מקיפים הכוללים הדפסת כרטיסי ביקור, הזמנות יוקרתיות לחתונה, הזמנות לאירועים, הדפסת קטלוגים, פרוספקטים, פליירים, פולדרים, מדבקות, תפריטים, ניירות מכתבים מעוצבים, מעטפות, כרטיסי ברכה, מגנטים, הדפסת פנקסים, הדפסה על קאפה, הדפסה על קנבס, או כל מוצר אחר שברצונכם להדפיס. ישנם גם בתי דפוס אונליין העוסקים בהפקות דפוס גדולות, הכוללות מגזינים, ספרים, פוסטרים, פלקטים, קטלוג מוצרים ועוד.